Ryan Gosling -City Of Stars (라라랜드 OST / 가사 / 해석 / 번역)





Ryan Gosling -City Of Stars (라라랜드 OST  / 가사 / 해석 / 번역)

City of stars,


별들의 도시여,



Are you shining just for me?


그대들은 그저 나를 위해 빛나는 건가요?



City of stars,


별들의 도시여,



There's so much that i can't see.


볼 수 없는 게 너무 많네요.



Who knows


누군들 아나요.



I felt it from the first embrace


첫 번째 포옹으로부터 저는 느꼈어요.



I shared with you.


당신을 바라보며요.



That now, Our dreams,


지금 이 순간, 우리의 꿈들, 



They've finally come true.


그것들은 마침내 이루어졌어요.



City of stars,


별들의 도시여,



Just one thing everybody wants.


모두가 원하는 건 단 한가지죠. 



There in the bars


술집에서도,



and through the smokescreen of the crowded restaurants.


그리고 붐비는 식당에서의 우리도.



It's love


이것은 사랑이죠.



Yes, all we're looking for


맞아요, 우리는 모두 원하고 있어요.



is love from someone else


다른 누군가로부터의 사랑을 받기를요.



A rush


두근거림,



A glance


그대의 눈빛,



A touch


그대의 손길,



A dance


춤.



To look in somebody's eyes,


누군가의 눈으로 보았어요.



To light up the skies,


하늘이 밝아지고,



To open the world and send me reeling,


세상이 열리고, 나는 비틀거려요.



A voice that says i'll be here 


내가 이곳에 있을 거라는 말,



and you'll be alright


그리고 우리는 괜찮을 거라는 목소리.



I don't care if I know just where I will go


만약 내가 어딘가로 가야 된다는 걸 알게 될 지라도, 나는 신경 안 쓸거예요.


-지금의 선택으로 인해, 미래의 어떻게 될 지를 말하는 거 같아요.



Cause all that I need is this crazy feeling


왜냐하면 나는 이 미친 듯한 감정이 필요하거든요.



And rat-a-tat of my heart


그리고 내 심장이 두근거리죠.



I think I want it to stay


나는 이 감정이 계속 여기 있었으면 좋겠어요.



City of stars,


별들의 도시여,



Are you shinning just for me?


그대들은 오직 나를 위해 빛나는 건가요?



City of stars,


별들의 도시여,



You never shined so brightly


당신은 매우 밝게 빛났죠.







사진출처(photograph source) : Google 











댓글

Designed by JB FACTORY