콘에어 ost "Trisha Yearwood- How Do I Live

콘에어 ost "Trisha Yearwood- How Do I Live

 

 

 

 


How do I get through the night without you

당신없이 이밤을 어떻게 보내야 하나요 



If I had to live without you 

만양 당신이없는 삶을 살았다면



What kinda life would that be 

 그삶은 어땠을 까요



OH I need you in my arms.

오 . 당신을 내품에 안고싶어요 



need you to hold

붙잡고 싶어요 



You are my world, my heart, my soul

당신은 나의 전부 , 나의 심장, 나의 영혼



if you ever leave baby

만양 당신이 떠난다면



you would take away



everything good in my life

그건 내삶의 모든 기쁨을 앗아가는 거에요.



and tell me now

그러니 말해줘요



How do i live wiheout you?

어떻게 당신없이 살 수 있나요?



I want to know

알고싶어요

 




How do i breathe witeout you?

어떻게 당신없이 숨 쉴수 있을지



If you ever go

만약 당신이 영영 가버린다면



How do I ever, ever survive 

어떻게 살아 갈 수 있을까요



How do I,

어떻게 내가



How do I,

어떻게 내가



oh, how do I live 

오, 어떻게 살 수 있을까



without you

당신없이



There would be no sun in my sky

내하늘엔 태양은 없을거에요



there would be no love in my life

내삶에 사랑도 없을 거에요



there would be no world left for me

나에게 남겨진 세상도 없을 거에요



And I, baby, I don't know what I would do

베이비 , 그렇다면 나는 어떻게 해야할지 모르겠어요



I'd be lost if i lost you

당신을 잃는 다면 나또한 길을 잃어요

 

 




IF YOU ever leave baby

만약 당신이 영영 떠난다면 베이비



you would take away

everything good in my life

그건 내삶의 모든 기쁨을 앗아 가는 거에요



and tell me now

그러니 내게 말해줘요 지금



How do i live without you

당신없이 어떻게 살 수 있나요



I want to know

알고 싶어요

 



ow do i breathe witeout you?

어떻게 당신없이 숨 쉴수 있을지



If you ever go

만약 당신이 영영 가버린다면



How do I ever, ever survive 

어떻게 살아 갈 수 있을까요



How do I,

어떻게 내가



How do I,

어떻게 내가

사진출처(photograph source) : Google 

댓글

Designed by JB FACTORY