Kygo(카이고) - Oasis ft. Foxes 듣기/가사/해석|

Kygo(카이고) - Oasis ft. Foxes 듣기/가사/해석|

 

 

 

 

 

 



Tonight, I feel like I'm lost in the desert
오늘밤, 사막에서 길을 잃은 느낌이야
But you're my oasis
넌 그런 나의 오아시스야
You found my heart
너는 나의 사랑을 찾았어
Tonight, I feel like I'm lost in the desert
오늘밤, 사막에서 길을 잃은 느낌이야
But you're my oasis, yeah, 
넌 그런 나의 오아시스야 
you're my oasis
넌 나의 오아시스야
 
I am stuck in quicksand
나는 모래 늪에 빠졌어
And I am trying not to drown
그리고 벗어나려고 노력하고 하고 있어
Fell in deeper this time
이번에는 더 깊이 빠져버렸고
and I'm struggling to get out 
빠져나가기 위해서 몸부림치고 있어
And doubt creeps into my soul
그리고 의심은 내 영혼을 슬며시 갉아먹어
And now, I've found there's 
nothing left to hold 
이젠 내겐 아무것도 
남지 않았음을 깨달았지
 


Tonight, I feel like I'm lost in the desert
오늘밤, 사막에서 길을 잃은 느낌이야
But you're my oasis, yeah, 
넌 그런 나의 오아시스야 
you're my oasis
넌 나의 오아시스야
  
I thought I'd die
나는 내가 죽을 거라 생각했어
I had no fight, I had given up
아무런 힘도 남아 있지 않았고 포기 했었어
Thought I was done, 
I was savaged by the sun 
살인적인 태양의 열기에 타 들어가는 
나는 이제 끝났다고 생각했어 
 
I thought I'd die
내가 죽을 줄 알았어
I had no fight, I had turned to dust
나는 힘이 하나도 없었고 먼지에 불과했지
When I came to in your arms
내가 너의 팔에 안겼을 때
I knew I would make it through
나는 헤쳐 나갈 수 있음을 확신했어

Tonight, I feel like I'm lost in the desert
오늘밤, 사막에서 길을 잃은 느낌이야
But you're my oasis
넌 그런 나의 오아시스야 
You found my heart
너는 나의 사랑을 찾았어
Tonight, I feel like I'm lost in the desert
오늘밤, 사막에서 길을 잃은 느낌이야
But you're my oasis, yeah, 
넌 그런 나의 오아시스야 
you're my oasis
넌 나의 오아시스야
(You found my heart)
(너는 나의 사랑을 찾았어)
 

 

댓글

Designed by JB FACTORY